NOT well

Wednesday, 26 October 2016

5 Year ago

Kalau lah....

Dapat diundurkan masa lalu ~ Ingin aku tutupkan rasa ini..

Kalau lah....

Dapat Diputarkan waktu ~ Ingin aku Jauhkan darimu

Kalau lah....

Dapat Ku buang perasaan ini ~ Ingin aku campakkan ke Laut Cina Selatan

Kalau lah.....

Dapat Lupuskan Ingatan ini ~ Ingin aku buang dari kotak fikiran ku...

Kalau lah....

Dapat Cabut Hati ini ~ Ingin aku pinjamkan kpd mu agar kau tahu betapa hati ini terluka...

Kalau lah...

Dapat Ubah hati ini ~ Ingin aku berikan kpd dia yg lebih menghargai...

...................................................................................................................................................................

Hanya kamu je tahu betapa sabarnya hati Ini
Hanya kamu je tahu betapa lelahnya perasaan Ini
Hanya kamu je tahu brapa lama penantian Ini
Hanya kamu je tahu apa yg telah di lalui... 

Sampai Disini Saja Penantian Ini

Ikhlas Dari Hati ini  ^ _ ^ 

Mhz

No comments:

Post a Comment